a
a a
© 2017 זכויות נפגעי תאונות עבודה – אורי דלאל עורך דין - תוכן האתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני באמצעות עורך דין
a
a

03-9405454

התקשרו לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

9:00 - 18:00

זמינים לכל שאלה בימי א-ה

 

215,000 ש"ח בגין פגיעה בגב תחתון בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה

עורך דין תאונות עבודה - אורי דלאל עורך דין > אחוזי נכות  > 215,000 ש"ח בגין פגיעה בגב תחתון בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה

215,000 ש"ח בגין פגיעה בגב תחתון בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה

לקוח המשרד נפגע בתאונת דרכים בדרך חזרה ממקום עבודתו. מדובר בתאונת דרכים שהיא תאונת עבודה. משרדנו ייצג את א.ג הן בהליכים מול ביטוח לאומי והן בתביעת פיצויים נגד חברת הביטוח של הרכב.

פגיעה בגב תאונת דרכים

בעקבות התאונה א.נ החל לסבול מכאבי גב, הגבלה בתנועה, הקרנה של כאב לרגל, קושי להתכופף, קושי לישון, כאבים לאחר עמידה ממושכת או ישיבה ממושכת ועוד. הוא נבדק ע"י אורטופדים, קיבל מספר טיפולי פיזיותרפיה, משככי כאבים. בבדיקת CT נמצא בלט דיסק בעמוד שדרה מותני. בדיקת EMG היתה תקינה.

ההליך שנוהל בביטוח לאומי בגין תאונת דרכים שהיא תאונת עבודה

היות ומדובר בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה משרדנו הגיש תביעה לביטוח לאומי להכרה בפגיעה כפגיעה בעבודה ובהמשך לקביעת דרגת נכות רפואית כתוצאה מהתאונה. ביטוח לאומי אכן הכיר בפגיעה כפגיעה בעבודה ומרשנו זומן לועדה רפואית לצורך קביעת נכותו.

ועדה רפואית קבעה למרשנו נכות בשיעור 10% בגין הגבלה קלה בגב תחתון (עמ"ש מותני). בגין נכות זו קיבל מרשנו מענק חד פעמי בסך של כ-22,000 ש"ח מביטוח לאומי.

במידה ואתם מעוניינים להמשיך ולקרוא אודות אחוזי הנכות במקרים של פגיעה בגב, בלט דיסק ופריצת דיסק מומלץ לקרוא את המאמר שכותרתו: פריצת דיסק אחוזי נכות.

תביעה לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים בגין פגיעה בגב

בהמשך, פעל משרדנו להגשת תביעה לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים כנגד החברה המבטחת של הרכב. במסגרת תביעה זו טען כי יש להסתמך על קביעת הועדה הרפואית מטעם ביטוח לאומי היות ומדובר בנכות על פי דין.

לאחרונה הסתיימה תביעה זו בפשרה לפיה ישולם ללקוח סך כולל של כ-193,000 ש"ח (וזאת מעבר ובנוסף לתשלום שכבר שולם על ידי ביטוח לאומי).

ניסיון משרדנו בתביעות של תאונת דרכים תאונת עבודה

כאשר מדובר בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה חשוב מאוד לבחור את האסטרטגיה הנכונה ולבחור האם לתבוע במקרה הספציפי תחילה את ביטוח לאומי ולבקש לקבוע דרגת נכות רפואית אשר , ככלל, תחייב לאחר מכן גם בתביעת הפיצויים מול חברת הביטוח או שמא עדיף דווקא לתבוע ראשית את חברת הביטוח בבית המשפט ולבקש מינוי מומחה מטעם בית המשפט. להרחבה נוספת קראו את המאמר שכותרתו: תאונת דרכים תאונת עבודה.

משרדנו ניהל תביעות רבות במצבים של תאונות דרכים שהן גם תאונות עבודה. משרדנו מלווה את הלקוח מראשית ההליכים החל ממילוי הטפסים השונים, הפנייה לבדיקות נחוצות, הגשת תביעות, ליווי וייצוג בועדות רפואיות, ניהול ההליכים בבית המשפט עד לקבלת הפיצוי המיוחל.

ניתן לפנות למשרדנו לעו"ד אורי דלאל להערכת סיכויי התביעה ושוויה בטל': 0544485312 או בדוא"ל: [email protected].

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם :

תביעות ביטוח לאומי פריצות דיסק

כמה אחוזי נכות מקבלים על פריצת דיסק בבעמוד שדרה לאחר תאונת דרכים ?

ועדה רפואית גב

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button דילוג לתוכן