a
a a
© 2017 זכויות נפגעי תאונות עבודה – אורי דלאל עורך דין - תוכן האתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני באמצעות עורך דין
a
a

03-9405454

התקשרו לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

9:00 - 18:00

זמינים לכל שאלה בימי א-ה

 

פיצוי בסך של 51,105 ש"ח ללקוח המשרד שנגרם לו שבר במרפק עקב נפילה מטרקטור

עורך דין תאונות עבודה - אורי דלאל עורך דין > מאמרים ופסקי דין  > פיצוי בסך של 51,105 ש"ח ללקוח המשרד שנגרם לו שבר במרפק עקב נפילה מטרקטור

פיצוי בסך של 51,105 ש"ח ללקוח המשרד שנגרם לו שבר במרפק עקב נפילה מטרקטור

לקוח המשרד נפגע בתאונת עבודה כאשר נפל מטרקטור בעת שניסה לרדת מסולם הטרקטור. כתוצאה מהנפילה נחבל מרשנו במרפק יד ימין ונותרו לו מגבלות בכיפוף ויישור המרפק.

לאחר שבוצעו למרשנו בדיקות וצילומים התברר כי הוא סובל משבק במרפק והוא טופל במתלה ונעדר תקופה ארוכה מעבודתו.

משרדנו הגיש לביטוח לאומי תביעה להכרה בפגיעה כפגיעה בעבודה. המוסד לביטוח לאומי קיבל את התביעה והכיר בשבר במרפק כפגיעה בעבודה.

בהמשך הגיש משרדנו תביעה לקביעת דרגת נכות רפואית ובקשה לזמן את מרשנו לבדיקה בפני ועדה רפואית. בועדה הראשונה נקבעו למרשנו נכות רפואית זמנית למשך מספר חודשים ובועדה הרפואית הבאה עם תום הזמניות הוחלט לקבוע לו 10% נכות לצמיתות בגין מגבלה קלה בתנועת המרפק.

בגין התקופה שהלקוח קיבל נכות זמנית משרדנו הגיש תביעה לנכה נזקק (תקנה 18א) בטענה שבחודשים שלאחר התאונה מרשנו לא עבד ולא יכל לעבוד. ועדת רשות תחילה הודיעה כי היא אינה מקבלת תביעה זו אולם לאחר ששלחנו טיעונים לועדה והופענו בפני הועדה הוחלט לקבל את תביעתו של מרשנו למשך מספר חודשים כאשר המשמעות היא שלתקופה זו שאושרה מרשנו קיבל באופן רקרואקטיבי קצבה בשיעור של 100% ולא לפי הנכות הרפואית שנקבעה.

בסה"כ כתוצאה מהתאונה קיבל מרשנו סך של 51,105 ש"ח בגין גמי פגיעה, קצבה זמנית ומענק ששולם בגין הנכות הרפואית מביטוח לאומי.

יש לציין כי מקרים של נפילה מטרקטור עשויים להיחשב גם כתאונת דרכים ובמקרה זה ייתכן ולנפגע תהיה זכאות לפיצוי מכוח חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ויש להגיש תביעה כנגד חברת הביטוח של אותו טרקטור.

במידה ונפגעתם מתאונת עבודה ניתן לפנות להערכת סיכויי התביעה ושוויה לעו"ד אורי דלאל עורך דין תאונות עבודה בטל': 0544-485312 או בדוא"ל: [email protected].

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button דילוג לתוכן