a
a a
© 2017 זכויות נפגעי תאונות עבודה – אורי דלאל עורך דין - תוכן האתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני באמצעות עורך דין
a
a

03-9405454

התקשרו לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

9:00 - 18:00

זמינים לכל שאלה בימי א-ה

 

פיצוי בסך של 300,000 ללקוח המשרד שנפל מפיגום

עורך דין תאונות עבודה - אורי דלאל עורך דין > מאמרים ופסקי דין  > פיצוי בסך של 300,000 ללקוח המשרד שנפל מפיגום

פיצוי בסך של 300,000 ללקוח המשרד שנפל מפיגום

משרדנו ייצג את א.א אשר נפל מפיגום בעבודתו הן בהליכים מול ביטוח לאומי והן בתביעת נזיקין כנגד מעבידו וכנגד החברה שהזמינה את העבודה וניהלה בפועל את אתר הבנייה.

נפילה מפיגום תאונת עבודה ביטוח לאומי

משרדנו ליווה את א.א מתחילת ההליכים מול ביטוח לאומי כאשר תביעתו הוכרה כפגיעה בעבודה בביטוח לאומי ושולמו לו דמי פגיעה מלאים בגין התקופה שנעדר מעבודתו. בנוסף הוכרה לא.א נכות זמנית לתקופה ממושכת בגינה קיבל קצבת נכות מביטוח לאומי.

ועדה רפואית מדרג רפואית מדרג ראשון קבעה למרשנו נכות לצמיתות בשיעור של 10%, אולם בעקבות ערעור שהגשנו לועדה רפואית לערררים, בסופו של דבר נקבעו לא.א 19% נכות בביטוח לאומי עקב הנפילה מהפגיום ובסה"כ הוא קיבל מביטוח לאומי תשלומים בסך של כ-87,000 ש"ח.

נפילה מפיגום תביעת נזיקין

בנוסף פעל משרדנו להגשת תביעת נזיקין כנגד מעבידו של א.א וכנגד החברה שהזמינה את העבודה וניהלה בפועל את אתר הבנייה, בטענה שהנפילה מפיגום והנזקים הגופניים והנפשיים שנגרמו לא.א הינם כתוצאה מרשלנותם ו/או מחדליהם.

במהלך העבודה, עבדו התובע ויתר הפועלים שעסקו בחיפוי, על פיגומים בגובה לצורך חיפוי המבנה בלוחות אלומיניום.

התובע עמד בקומה השניה של הפיגום ונשא עיניו למעלה, לכיוון חברו, אשר אמור היה להוריד לידיו לוח אלומיניום, אולם לפתע נפל מהקומה השניה של הפיגום דרך השטח בו היה חסר לוח העץ עד לארץ, גובה של כ-4 מטר ועקב כך נגרמו לו נזקי גוף.

התובע קיבל טיפול ראשוני במחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי בילינסון בפתח תקווה ובהמשך טופל על ידי רופאים רבים, כשהוא סובל מכאבים עזים בגבו. בבדיקות הדמייה אובחנו בלטי דיסק בעמוד שדרה מותני. במשך מספר חודשים הוא נאלץ להתהלך עם הליכון ובהמשך באמצעות קביים ובצליעה ניכרת.

לאור הכאבים מהם סבל, החל לקבל טיפולים במרפאות כאב, לרבות טיפולים פולשניים, כגון זריקות אפידוראליות ושיכוך כאב באמצעות קנביס רפואי.כמו כן, עקב מצבו הנפשי הירוד, פנו התובע לטיפולים נפשיים.

לאחר שהוגשו חוות דעת רפואיות בתחום האורטופדי והנפשי מטעם הצדדים, החליט בית המשפט למנות מומחים מטעם בית המשפט. המומחה מטעם בית המשפט בתחום האורטופדי קבע לתובע נכות רפואית לצמיתות בשיעור של 5% בגין הפגיעה בגב. המומחה מטעם בית המשפט בתחום הפסיכיאטרי קבע לתובע נכות רפואית לצמיתות בשיעור של 10%, כך שסה"כ הנכות הרפואית המשוקללת עמדה על 14.5% נכות. אנו טענו כי הנכות התפקודית גבוה מהנכות הרפואית (כלומר שלאותה נכות רפואית בפועל יש השפעה גדולה יותר מהבחינה התפקודית).

נפילה מפיגום פיצוי

התביעה המתוארת לעיל הסתיימה בפשרה אשר קיבלה תוקף של פסק דין בת.א 8740-05-15 לפי הנתבעים ישלמו לתובע סך כולל (כולל שכ"ט עו"ד והוצאות) בסך של 205,989 ש"ח וזאת מעבר לתשלומים שקיבל מביטוח לאומי (כ-87,000 ש"ח).

עורך דין תאונות עבודה וביטוח לאומי

במידה ונפגעתם בתאונת עבודה חשוב לפנות לעורך דין תאונות עבודה בעל ידע וניסיון אשר יוכל לפעול למימוש מלוא זכויותיכם מול הגופים השונים, לרבות תביעות לביטוח לאומי, תביעות נזיקין, תביעות מכוח פוליסות ביטוח וכו'.

להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו"ד אורי דלאל בטל': 0544-485312 או בדוא"ל: [email protected].

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button דילוג לתוכן