a
a a
© 2017 זכויות נפגעי תאונות עבודה – אורי דלאל עורך דין - תוכן האתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני באמצעות עורך דין
a
a

03-9405454

התקשרו לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

9:00 - 18:00

זמינים לכל שאלה בימי א-ה

 

תאונות עבודה עקב נפילה של ציוד

תאונות עבודה עקב נפילה של ציוד

במקרה של תאונת עבודה עקב נפילת ציוד מומלץ לבדוק זכאות לפיצוי הן מביטוח לאומי והן בתביעה נזיקין כנגד הגורם המעוול. לפיכך, מומלץ לפנות בהקדם לעורך דין תאונות עבודה וביטוח לאומי לצורך מימוש מלוא זכויות הנפגע.

במהלך השנים יצא למשרדנו לטפל במספר רב של תאונות עבודה אשר נגרמו כתוצאה מציוד שנפל על עובד.

שבר בכף היד

שבר בכף היד

אז מה עושים?

במקרים אלה, עומדת לעובד האפשרות לפנות לביטוח לאומי על מנת שיכיר בתאונה כפגיעה בעבודה וככל שאכן הפגיעה תאושר על ידי המוסד לביטוח לאומי יוכל הנפגע להגיש תביעה לקביעת דרגת נכות רפואית כאשר בהתאם לאחוזי הנכות שייקבעו לנפגע תיגזר זכאותו לפיצויים אם בכלל.

בנוסף, במקרים אלה שבהם עובד נפגע כתוצאה מנפילה של ציוד ייתכן וקיימת עילת תביעה נזיקין ונפגע יוכל להגיש תביעת פיצויים בגין נזקי הגוף שייגרמו לו. כך למשל במקרים שבהם גובה האחסון לא תואם את מבחנה המחסן ואת שיטת המידוף, אחסון פריטים בצורה בלתי בטיחותית מבחינת גודלם וצורתם, שימוש במשטח אחסון שאינו מתאים או אינו בטיחותי, שינוע פריטים או ציוד בצורה בלתי בטיחותית, אי אבטחת ומניעת נפילתם של מארזים או ציוד, שימוש בארגזים או מארזים שאינו מתאימים לנשיאת משקל תכולתם וכו'.

יש לזכור שפגיעה של עובד כתוצאה מנפילה של פריטים או ציוד עלולה לגרום לפגיעה קשה, לרבות פגיעת ראש או עמוד שדרה. הנפגע עלול לסבול במצבים אלה מנכות רפואית משמעותית המגבילה את כושר עבודתו ומפריע בכל תחומי החיים. ככל שתוגש תביעת נזיקין הרי שכדי להוכיח נכות רפואית יהיה מקום להסתייע בחוות דעת רפואית בתחום המומחיות הנדרש, כאשר ככל שהנכות הרפואית גבוהה יותר כך גם סכום הפיצויים עשוי להיות גבוה יותר.

במידה ונגרמה תאונת עבודה מומלץ לתעד ולצלם את סיבת הפגיעה, לשמור פרטים של עדים לפגיעה, לדווח למעביד על התאונה וכן לפנות לטיפול רפואי תוך ציון התאונה בעבודה ופרטיה המדויקים. יש לפנות בהקדם האפשרי לעו"ד בעל ניסיון רב בתאונות עבודה וייצוג בביטוח לאומי.

במידה ונפגעתם בתאונת עבודה ניתן לפנות להערכת סיכויי התביעה ושוויה לעו"ד אורי דלאל בטל': 0544485312 או בדוא"ל: [email protected].

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button דילוג לתוכן