a
a a
© 2017 זכויות נפגעי תאונות עבודה – אורי דלאל עורך דין - תוכן האתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני באמצעות עורך דין
a
a

03-9405454

התקשרו לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

9:00 - 18:00

זמינים לכל שאלה בימי א-ה

 

תאונה באוטובוס פיצויים

תאונה באוטובוס פיצויים

תאונת עבודה בדרך לעבודה אוטבוס

נפגעת בתוך אוטובוס או בזמן עלייה או ירידה לאוטובוס  ונגרמו לך נזקי גוף  ? בדוק זכאותך לפיצויים כספיים !

תאונה באוטובוס לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים

תאונה באוטובוס עשויה לגרום לנזקי גוף משמעותיים, לרבות שבר ביד או ברגל, פגיעות צוואר וגב, קרע בכתף או קרע במניסקוס ועוד. בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים בכל מקרה של תאונת דרכים כמשמעותה בחוק, הניזוק, זכאי לפיצויים ואין צורך להוכיח באשמת מי נגרמה התאונה.

דוגמאות לתאונה באוטובוס

תאונות שכיחות המתרחשות באוטובוס ועשויות להקנות זכאות לפיצויים לפי חוק הינן נפילה או מעידה בתוך אוטובוס, נפילה במדרגות האוטובוס בזמן עלייה לאוטובוס, נפילה בזמן ירידה מהאוטובוס, סיבוב הברך בזמן עלייה או ירידה מאוטובוס, פגיעה בעקבות בלימה של אוטובוס, פגיעה כתוצאה מסגירת דלת האוטובוס, תאונת דרכים שבה היה מעורב אוטובוס.

תאונת אוטבוס

מה ממומלץ לעשות לאחר תאונה באוטובוס

במידה ונפגעתם באוטובוס מומלץ לדווח באופן מיידי לנהג האוטובוס, לבקש ממנו את פרטיו ולרשום את מספר רישיון האוטובוס, לשמור את כרטיס הנסיעה ולדווח בהקדם האפשרי לחברת האוטובוס אודות התאונה. במידה ויש עדים לתאונה, חשוב לבקש ולשמור את פרטיהם. כמו כן, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לטיפול רפואי תוך ציון פרטי התאונה. כמובן, שיש לפנות לעורך דין העוסק בנזקי גוף ובאופן ספציפי בתאונות דרכים ותאונות עבודה בהקדם האפשרי.

ניהול תביעה של תאונת באוטובוס בתאונת דרכים

במצבים שבהם קיימת ראשית ראיה לקיומה של נכות, מומלץ להגיש תביעה לבית המשפט ולבקש  מינוי מומחה מטעם בית המשפט, אשר לאחר בדיקת הנפגע יעריך את נכותו הרפואית. ככל שהנזק שנגרם חמור יותר, וככל שנגרמו הפסדים כספיים גדולים יותר, כך בהתאם גובה הפיצויים יהיה גבוה יותר, כשהדבר תלוי, בין היתר, בשיעור אחוזי הנכות שייקבעו לנפגע, הנכות התפקודית שנגרמה לו, המגבלות כתוצאה מהתאונה ועוד.

מה קורה כשמדובר בתאונה באוטובוס שהיא גם תאונת עבודה ?

תאונה באוטובוס בזמן עבודה ואף בדרך לעבודה או בדרך חזרה מעבודה מוכרת, ככלל, גם כתאונת עבודה, כשהמשמעות היא שחוץ מהזכויות המגיעות לנפגע מחברת הביטוח שביטחה את האוטובוס, הנפגע עשוי להיות זכאי לתשלומים גם מביטוח לאומי.

לצורך כך יש להגיש לביטוח לאומי הודעה על פגיעה בעבודה ותשלום דמי פגיעה ובמידה וביטוח לאומי יכיר בפגיעה כפגיעה בעבודה עשוי הנפגע להיות זכאי להטבות שונות.

הפיצוי אינו כפול, כך שהכספים המתקבלים מביטוח לאומי מנוכים (מופחתים) מהכספים שישולמו בתביעה מול חברת הביטוח.

שימו לב: יש חשיבות רבה לשאלה באיזה הליך מתחילים קודם, האם בתביעה לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים כנגד חברת הביטוח ובקשה למינוי מומחה או פנייה לביטוח לאומי בבקשה לקביעת דרגת נכות, מכיוון שאם פניתם תחילה לביטוח לאומי ונקבעה לכם נכות רפואית או שלא נקבעה נכות, קביעה זו תחייב, ככלל, גם בתביעה הנזיקית מול חברת הביטוח. לפיכך, מומלץ להתייעץ קודם עם עורך דין תאונות עבודה ותאונות דרכים המייצג נפגעים גם בועדות של ביטוח לאומי.

למשרדנו ניסיון רב בתאונות אוטובוס וייצוג נפגעים בתביעות לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים כנגד כל חברות הביטוח וכן בהגשת תביעות מול ביטוח לאומי וייצוג בועדות הרפואיות בכל הערכאות.

ניתן ליצור קשר עם עו"ד אורי דלאל עורך דין  להערכת סיכויי התביעה ושוויה בטל': 0544-485312 או בדוא"ל: [email protected].

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button דילוג לתוכן