a
a a
© 2017 זכויות נפגעי תאונות עבודה – אורי דלאל עורך דין - תוכן האתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני באמצעות עורך דין
a
a

03-9405454

התקשרו לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

9:00 - 18:00

זמינים לכל שאלה בימי א-ה

 

שבר ברדיוס פיצויים

שבר ברדיוס פיצויים

נגרם לכם שבר ברדיוס כתוצאה מתאונה ? מומלץ לבדוק את זכויותיכם הכספיות כתוצאה מהפגיעה.

שבר ברדיוס עשוי להיגרם במקרים של נפילה, החלקה, חבלה ישירה ועוד. שבר ברדיוס עשוי לגרום למגבלה בתפקוד היומיומי ואף פגיעה בכושר העבודה.

במידה והשבר ברדיוס נגרם כתוצאה מתאונת עבודה, ייתכן והנפגע יהיה זכאי לזכויות מהביטוח לאומי. כמו כן, במידה והתאונה שגרמה לשבר ברדיוס ארעה בשל רשלנותו של גורם כלשהו, כמו במקרים של נפילה ברחוב עקב מכשול, בור, מדרכה משובשת, ליקוי, נפילה כתוצאה מרשלנות של גורם צד ג' כגון נפילה מסולם לא תקין, נפילה מפיגום וכו', ייתכן וניתן יהיה להגיש תביעת נזיקין כנגד אותו גורם.

במידה והשבר ברדיוס נגרם כתוצאה מתאונת דרכים יש להגיש תביעה בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, כאשר ישנם גורמים משתנים רבים העשויים לקבוע את גובה הפיצוי של הנפגע כתוצאה מהתאונה.

כמו כן, במידה והנפגע היה מבוטח בפוליסות ביטוח רלוואנטיות, ייתכן וניתן לתבוע את אותה חברת הביטוח. כך לדוגמא אם הנפגע היה מבוטח בפוליסה של תאונות אישיות, נכות מתאונה, שברים וכו'.

שבר בכף  היד

שבר ברדיוס אחוזי נכות

שבר ברדיוס ובכלל שברים ביד עשויים לגרום לנכות רפואית, כשהדבר תלוי, בין היתר, במידת מורכבותו של הדבר, האם מדובר בשבר עם תזוזה או ללא תזוזה, האם מדובר בשבר מרוסק או לא, האם השבר התאחה, האם נותרה מגבלה בתנועות היד וכו'.

לרוב, אחוזי הנכות שייקבעו בגין שבר ברדיוס הינם בהתאם לתפקוד היד וההגבלה שנותרה בתנועה, כשיש גם חשיבות לשאלה אם מדובר ביד דומיננטית או לא.

במידה ונגרמה גם פגיעה עצבית ייתכן ובנוסף לנכות האורטופדית תיקבע גם נכות נוירולוגית.

כפי שניתן לראות, שבר ברדיוס עשוי להותיר פגיעה משמעותית עם אחוזי נכות לצמיתות. מומלץ לפנות במקרים אלה לייעוץ עם עו"ד תאונות עבודה העוסק בתביעות נזקי גוף וביטוח לאומי לצורך בירור ומימוש זכויותיך.

משרדנו מייצג נפגעים בתביעות לפיצויים בגין נזקי גוף, לרבות ייצוג בועדות הרפואיות מול המוסד לביטוח לאומי.

להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו"ד אורי דלאל בטל' : 0544485312 או בדוא"ל: [email protected].

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Call Now Button דילוג לתוכן