a
a a
© 2017 זכויות נפגעי תאונות עבודה – אורי דלאל עורך דין - תוכן האתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי פרטני באמצעות עורך דין
a
a

03-9405454

התקשרו לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

9:00 - 18:00

זמינים לכל שאלה בימי א-ה

 

טכנאי מחשבים נפגע בגבו וקיבל 10% נכות נוירולוגית מביטוח לאומי

עורך דין תאונות עבודה - אורי דלאל עורך דין > מאמרים ופסקי דין  > טכנאי מחשבים נפגע בגבו וקיבל 10% נכות נוירולוגית מביטוח לאומי

טכנאי מחשבים נפגע בגבו וקיבל 10% נכות נוירולוגית מביטוח לאומי

קיבוע עמוד שדרה אחוזי נכות

אחת מהפגיעות השכיחות ביותר בעבודה הינה פגיעה בגב כתוצאה מהרמת משקל או מתנועה לא נכונה. פגיעה בגב עלולה לגרום לכאבים בלתי פוסקים ולהגבלה תפקודית משמעותית ונכות.

כך לדוגמא משרדנו ייצג איש מחשבים עצמאי אשר בעת שהתרומם מכיסא, כשהוא מחזיק שני מחשבים ניידים (לפטופים), ביצע תנועה לא נכונה והרגיש מייד כאב חד בגבו.

כתוצאה מהפגיעה סבל הנפגע מכאבים והגבלות בתנועות עמוד שדרה מותני עם הקרנה לגפיים.

בבדיקת C.T מיום 30.8.11 נמצא בלט אחורי שמאלי עם לחץ על השק בגובה L4-L5 וכן בגובה L5-S1 נמצא בלט דיסק עם לחץ על השק בשורש מימין. בבדיקת EMG נמצאו סימנים של נזק שורשי כרוני קל S1 מימין.

משרדנו הגיש תביעה לביטוח לאומי להכרה בפגיעה בגב שארעה למרשנו כפגיעה בעבודה ולהכרה בבלט דיסק כתאונת עבודה. לאחר שנדרשו מספר הבהרות על ידי ביטוח לאומי, המוסד לביטוח לאומי הכיר בפגיעה בגב כפגיעה בעבודה.

ועדה רפואית מטעם ביטוח לאומי קבעה כי לנפגע לא נותרה נכות אורטופדית משום שלא היו לו הגבלות בתנועה המקנות אחוזי נכות: למרות שנמצא בבדיקת CT בלט דיסק בפועל טווח התנועות של עמוד השדרה המותני היה תקין. הועדה הרפואית קיבלה את טענותינו כי למרות שטווח התנועות אינו מקנה אחוזי נכות נותרה לנפגע נכות נוירולוגית קלה אשר באה לידי ביטוי, בין היתר, ברדימות של הרגל לפרקים, תחושות נימול, חוסר תחושה ועוד.

בסופו של דבר, נקבעה למרשנו נכות נוירולוגית בשיעור של 10% בגין בלט דיסק בעמוד שדרה מותני, ושולמו לו כ – 45,000 ש"ח.

סובלים מפגיעה בגב כתוצאה מתאונת עבודה ? מומלץ לפנות לעו"ד תאונות עבודה לצורך קבלת מלוא ההסברים בדבר הזכויות העומדות לכם במקרה של בלט דיסק מתאונת עבודה. אתם מוזמנים לקרוא גם את המאמר שכותרתו: פריצת דיסק תאונת עבודה ואחוזי נכות.

להערכת סיכויי התביעה ושוויה ניתן לפנות לעו"ד אורי דלאל בטל': 0544-485312 או בדוא"ל: [email protected].

רוצים להמשיך ולקבע עידכונים בנושא ביטוח לאומי ותאונות עבודה ? אתם מוזמנים לסמן "אהבתי" או "שתף" ולעקוב אחרינו דרך הפייסבוק:

No Comments

Leave a Comment

Call Now Button דילוג לתוכן